Μετεγγραφές 2023-2024

Μετεγγραφή λόγω μετακόμισης

Η νομοθεσία προβλέπει έγκριση μετεγγραφής λόγω μετακόμισης Υ.Α. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 (ΦΕΚ 2005/τ.β΄/2019 ) άρθρο 17 . Τα παραστατικά που αποδεικνύουν τη μετοίκηση είναι:

  • Μισθωτήριο κατοικίας μέσω της ΑΑΔΕ.
  • ή Πρόσφατος λογαριασμός  ηλεκτρικού ρεύματος (οποιουδήποτε παρόχου)
  • ή Πρόσφατος λογαριασμός ΕΥΔΑΠ
  • ή Τελευταία υποβληθείσα Φορολογική Δήλωση ( 5 σελίδες με διαγεγραμμένα τα οικονομικά στοιχεία. Τα στοιχεία κύριας κατοικίας βρίσκονται στο πίνακα 5)

Οποιοδήποτε παραστατικό από τα παραπάνω πρέπει να είναι στο όνομα του ενός εκ των δύο κηδεμόνων.

Υπεύθυνες Δηλώσεις φιλοξενίας ή λογαριασμοί τηλεφωνίας ή έντυπο Μ1 Αλλαγή ατομικών στοιχείων δεν γίνονται δεκτά.

Η Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης μετεγγραφής του έτερου κηδεμόνα θα κατατίθεται και στα δύο σχολεία (προέλευσης –υποδοχής). Θα φέρει θεώρηση για το γνήσιο υπογραφής από ΚΕΠ ή Αστυνομία. Εναλλακτικά μπορεί να εκδοθεί από το gov.gr χωρίς να χρειάζεται θεώρηση υπογραφής.

Η Υ/Δ είναι απαιτητό έγγραφο για κάθε είδους μετεγγραφή .

Σε περίπτωση που εμφανισθούν και οι δύο γονείς στα σχολεία, υπογράφουν και οι δύο την αίτηση μετεγγραφής.

Αμοιβαίες μετεγγραφές δεν προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Μεταγραφές από ή προς Ιδιωτικό Σχολείο

Επιτρέπεται η απευθείας μετεγγραφή μαθητή από ιδιωτικό σε δημόσιο, από δημόσιο σε ιδιωτικό ή από ιδιωτικό σε άλλο ιδιωτικό σχολείο, του ίδιου ή άλλου ιδιοκτήτη, καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους σύμφωνα με παρ. 4 του άρθρου 16 του ν. 682/1977, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 3 του άρθρου 7 του Ν. 4713/2020 (ΦΕΚ 147/Α΄/2020.

Για μετεγγραφές μέσω της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Αιτήματα μετεγγραφών μαθητών/τριών θα κατατίθενται από 12-09-2023, ημέρα Τρίτη στην  Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας Γ΄ Αθήνας (Αρκαδίας 22, Περιστέρι, 1ος όροφος, γραφ. 101) καθημερινά 10:00 – 13:00.

Ο/η κηδεμόνας που θα καταθέσει την αίτηση, θα πρέπει να επισυνάψει σε αυτή:

  • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου κηδεμόνα, στην οποία θα δηλώνεται η σύμφωνη γνώμη του/της για την εν λόγω μετεγγραφή. Η Υπεύθυνη Δήλωση θα είναι εκτυπωμένη από το gov.gr ή θα φέρει γνήσιο υπογραφής από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα.
  • Τις δύο (2 ) έγγραφες απαντήσεις των Διευθυντών/ντριών των εμπλεκόμενων σχολικών μονάδων.
  • Οποιοδήποτε έγγραφο επιθυμεί που να στοιχειοθετεί το αίτημα της μετεγγραφής (προαιρετικό).

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης των αιτούντων κηδεμόνων στην Υπηρεσία μας, μπορούν τα παραπάνω να αποσταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: H Υπεύθυνη Δήλωση και οι έγγραφες απαντήσεις από τα δύο σχολεία είναι απαιτητά για την εξέταση της αίτησης μετεγγραφής.

2023-2024

  • Εμφανίσεις: 188